Англійська мова
Вступне словоhttps://youtu.be/RHc403A47WI |
У відео Тетяна Бєляєва зазначила, що модель викладання англійської мови та роль учителя на уроці поступово має бути змінена. Від учителецентризму переходимо до учнецентризму, обираємо такі моделі проведення уроків, щоб учні більше працювали, а вчитель грав роль старшого помічника та координатора. |
Ключові зміниhttps://youtu.be/D0Xrw5FTN1I |
Розгляд ключових змін в оновленій програмі: запровадження ввідного усного курсу, спрощення вимог до письма, скорочення обсягів висловлювання, уточнення вимог до фонетичної лінгвістичної компетенції та ін. |
Усний курсhttps://youtu.be/5ivmbhtFEIY |
Поради під час подання усного курсу. Використання ляльки як “носія” англійської мови для наочності. Лялька має спілкуватися лише англійською і допомагати вчителю та учням урізноманітнювати уроки. Розгляд скорочень обсягів письма у першому класі. |
Фонетичний фокусhttps://youtu.be/VRh6cCkiAw4 |
Розгляд вимог до фонетичної компетенції в оновленій програмі та розширених тем спілкування. |
Письмоhttps://youtu.be/rYQXkEE5YdU |
Опис скорочених обсягів письма в оновленій програмі. Методика використання діалогів та поради під час проведення рухливих ігор на уроках англійської мови. |
Міні-проектиhttps://youtu.be/Sn94G9RKJa8 |
Розгляд ще одного цікавого способу вивчення англійської – створення проектів. Це можуть бути як складніші проекти, так і прості, на кшталт створення англомовних плакатів. На відео детально пояснюється, як проводити проектну діяльність та даються корисні поради вчителям, як зробити проект максимально корисним для засвоєння англійської мови. |