19 жовтня на базі Магальського ЗЗСО І-ІІІ ст та 20 жовтня 207 року та Мамалигівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Мамалигівської ОТГ відбулися педагогічні мости «Свій досвід – молодим» для молодих вчителів початкових класів.
Методичний захід проводився з метою активізації роботи з молодими вчителями і популяризації педагогічного досвіду вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти району.
Залученими до педагогічних мостів були десятеро молодих педагогів: Чебан А. В. (Ванчиківецька ЗОШ), Парпауц Г. О. (Костичанська ЗОШ), Сафта О. О. (Балківецька ЗОШ), Гуцкал К. І., Свекла М. Г. (НВК «Боянська гімназія»), Танасук Я. А. (Тарасівецька ЗОШ), Алтухова І. І. (Новоселицька гімназія), Харитон О. І. та Солоденіна Р. В. (Рингацький НВК), Топорівська Т. В. (Слобідський НВК).
Враховуючи актуальність спрямування проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти на інтеграцію освітніх галузей, основний акцент заходу було зроблено на інтегровані уроки та уроки з елементами інтеграції.
Свій досвід з даного питання презентували молодим колегам вчителі початкових класів Магальського закладу: Мертікар Ф. М. (3-А кл.) Прокопчук А. О. (3-Б кл.), Гостюк М. Т. (4-А кл.).; Мамалигівського закладу: Попова Л.Д. (1-Б кл.), Чеботар І.П. (2-Б кл.), Горбенко Т.М. (3-Б кл.).
Вчитель початкових класів Мамалигівської школи Молдован М.С., яка наступного навчального року набиратиме перший клас, ретельно проаналізувала основні засади проекту нового Державного стандарту початкової освіти. Капрош Н.В. презентувала свою роботу із самоосвіти.
Практичний психолог Магальського ЗЗСО Комарницька Діана Костянтинівна запросила молодих педагогів до участі у тренінгу «Особливості роботи з різними категоріями учнів, які мають потенційну схильність до труднощів у навчанні».
Вчителі-наставники продемонстрували високий рівень професіоналізму, фахової компетентності та педагогічної майстерності.
В ході круглих столів, які відбулися як підсумок заходів, молоді спеціалісти отримали відповіді на запитання, пов’язані з методикою викладання та особливостями організації навчально-виховного процесу у початковій школі.
|