На виконання районної «Програми впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти в навчальних закладах Новоселицького району (2012-2016 рр.)», з метою підвищення професійного рівня педагогів району, 28 жовтня на базі Новоселицької гімназії відбувся педагогічний міні-консиліум для молодих вчителів початкової ланки з теми «Особливості організації навчання за новими Державними стандартами».
У заході взяли участь молоді спеціалісти з 8 навчальних закладів району, керівники районних методичних об’єднань, керівник районної творчої групи вчителів з впровадження Державного стандарту початкової освіти.
Робота консиліуму була спрямована на розгляд основних питань, пов’язаних із професійною адаптацією молодих педагогів, з успішною реалізацією ними змісту нових навчальних програм.
З метою та планом роботи консиліуму ознайомила учасників заходу методист РМК Бузумурга С.І. У своєму виступі щодо нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти вона зупинилася на розкритті поняття «Державний стандарт початкової освіти», аналізі складових цього нормативного документа, позитивних змінах його змісту та нововведеннях у початковій школі.
У ході ділової гри «Професійні здібності вчителя», яку з молодими вчителями провела керівник районної творчої групи вчителів Довга Лариса Миколаївна, учасники мали можливість виявити своє ставлення до обраної професії, співвіднести професійно важливі якості вчителя з особистими якостями.
Керівники районних методичних об’єднань (Бойчук Л.Н., Фуштей С.В., Довга Л.М.) ретельно проаналізували особливості навчально-виховного процесу в 1, 2 та 3 класах, розкрили питання, на які необхідно звернути увагу під час вивчення навчальних предметів, реалізуючи зміст нового Державного стандарту.
З рекомендаціями щодо самоосвіти вчителя ознайомила педагогів керівник районного методичного вчителів початкових класів Волканеско С.І.
Під час експрес-консультації молоді вчителі отримали відповіді на хвилюючі їх питання щодо календарного планування, ведення класних журналів, зошитів тощо, отримали поради щодо запобігання негативних проявів поведінки вчителя.
Наприкінці консиліуму були створені групи молодий «вчитель – наставник». Відтепер, окрім шкільного наставника, у молодого вчителя є наставник районного рівня.
|